مدد، بستر رویش محبت

درخواست عضویت مددکار

به نام خداوند بخشنده مهربان

با سلام خدمت مخاطبان عزیز پلتفرم مدد، لطف بفرمایید پیش از ارسال درخواست عضویت مددکار، موارد زیر را بدقت مطالعه نموده و رعایت بفرمایید.
- با نهایت احترام در ابتدا باید خدمتتان بگوییم، به جهت حفظ اعتماد کاربران نسبت به پلتفرم مدد، ارائه دسترسی مددکار به همه درخواست دهندگان، حتی مجموعه های فعال میسر نیست و تنها قادر به میزبانی از مجموعه هایی هستیم که دارای مجوز فعالیت از نهادهای مرتبط دارای صلاحیت باشند.
- در حال حاضر تنها پذیرای، سازمان های مردم نهاد، گروه های جهادی، مساجد، هیئات مذهبی، مواکب اربعین حسینی، خیریه ها و مراکز نیکوکاری دارای مجوز فعالیت معتبر می باشیم.
- درخواست های ارسالی، در کارگروه بررسی و نظارت مددکار مطرح خواهد گردید و تنها درخواست های تایید شده در کارگروه در دستور کار قرار میگیرد و در غیر اینصورت عذرخواهتان هستیم.
- پیش از ارسال درخواست لازم است کاربر درخواست دهنده به عضویت پلتفرم مدد درآمده باشد.
- درخواست بایستی توسط کاربری که مدیریت مجموعه را بر عهده دارد و نام وی در مجوز فعالیت درج شده و یا یکی از مدیران دارای اجازه و معرفینامه رسمی از طرف مجموعه ثبت گردد.
- در ابتدا درخواست ها توسط کارشناسان پردازش شده، درصورت وجود نقص و یا نیاز به اصلاحات به اطلاعتان خواهد رسید و درصورت پذیرش درخواست به کارگروه بررسی و نظارت ارجاع داده خواهد شد.
- پس از ثبت درخواست، نیازی به درخواست مجدد و یا پیگیری نیست، مقداری تامل بفرمایید، درخواست ها به ترتیب و اولویت بررسی میگردد و مراحل پذیرش درخواست و نتیجه بررسی در کارگروه از طریق پیشخوان کاربر مدد و نیز پیامک به اطلاعتان خواهد رسید.
- در صورت تخطی کاربر از قوانین مدد و منشور مدد، دسترسی کاربر خاطی مسدود می گردد و در صورت صلاح دید مدد، از مجاری قانونی و قضایی پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.
- نکته پایانی که به اطلاعتان خواهیم رساند دارای اهمیت بخصوصی است؛ بهره برداری از پلتفرم مدد تنها منوط به گذراندن مراحل عضویت نیست و با تایید عضویت پایان نمی یابد. منشور مدد به حضور مددکاران عضو ابلاغ میگردد و پایبندی و اجرای کامل این چارچوب بصورت هوشمندانه توسط پلتفرم و نیز با نظارت مستقیم کارگروه بررسی و نظارت مددکار رصد میگردد و تعیین کننده چرخه فعالیت و حیات دسترسی شما به مدد خواهد بود. چشمان تیزبین و دقیق هزاران عضو و همراه مدد را هم، نباید از یاد ببرید. بخاطر داشته باشید، شفافیت، روش و راهکار مدد است و همه اقدامات به مانند آبی زلال، در برابر دیده ی همگان و قابل پیگیری است.